image1 image2 image3
logo

Audi A4 B8 by Wojtsen

Marka i model: Audi A4 B8

Rocznik: 2010

Silnik/moc fabryczna: 2.0 TDI – 143PS 

Felga/opona: Vossen CVT 20” 10,5J + opony Michelin Sport Pilor 245/30 - przód, Magna 245/30 – tył

Przynależność do klubów: Vossen Club

Opis auta:
Prezentowane dzisiaj Audi A4 B8 należy do Wojtka - Wojtsena, który znany jest na naszej scenie z projektu czarnego Polo N. Nie często zdarza się, że facet wybiera kolor czerwony do tuningowanego auta (choć przyznam, że sam osobiście też bym wybrał krwisto czerwone auto, ciemne szyby, dobre koło i mocną glebę... ale wróćmy do głównego tematu). Wojtsen określa swoje auto jako mini styl DTM. Zacznijmy może od wyglądu. Przedni zderzak otrzymał trzyczęściową dokładkę RDX Vario-X. Przedni Grill to produkt CSR, kratki w przednim zderzaku także pochodzą od CSR - dzięki temu mamy spójną całość o jednym wzorze. Przód wygląda ładnie i aby go nie psuć, z przedniego zderzaka wyleciała tablica rejestracyjna. Tylny zderzak otrzymał dyfuzor CSR, a nad szybą mamy carbonową lotkę amerykańskiej firmy Seibon. W tyle rejestracja pozostała, ale za to zostały usunięte wszelkie oznaczenia modelu. Do całości Wojtsen zdecydował się przyciemnić szyby. Oczywiście przy takich zmianach nie mogło obyć się bez porządnego koła. Audi porusza się na oryginalnych felgach Vossen CVT o rozmiarze 20 cali i szerokości 10,5J (początkowo miało być 9J, ale jak szaleć to szaleć - zmiana decyzji na szersze koła była udana). Warto wspomnieć, że Wojtek - Wojtsen wziął na swoje barki promowanie marki Vossen. Na felgi naciągnięte zostały opony Michelin Sport Pilor 245/30 - przód, Magna 245/30 - tył. Ale nawet najlepsze koło nie będzie robiło WOW w aucie z seryjnym zawieszeniem (w tzn. kozie). Na pokładzie Audi mamy to co lubimy najbardziej, zawieszenie pneumatyczne - wykonane przez Czesław Customizer. Pora zajrzeć także do środka, gdzie znajduje się dwukolorowa skórzana tapicerka S4 indyvidual, tunel środkowy jak i kierownica multifunkcyjna również pochodzą z modelu S4. Wszystko dopełnione jest dekorami pomalowanymi na black piano. Musimy przyznać, że auto robi ogromne wrażenie, a my mieliśmy okazję podziwiać go na żywo na Pogoria Treffen 2014. Śmiało możemy przyznać, że ten projekt zdominował sezon 2014 na naszej rodzimej scenie tuningowej.

Opis modyfikacji stylistycznych:
Trzyczęściowa dokładka przedniego zderzaka RDX Vario-X
Grill CSR
Kratki w zderzaku przednim CSR
Dyfuzor tylego zderzaka CSR
Karbonowa lotka tylnej szyby amerykańskiej firmy Seibon
Listwy progowe S-line
Zaklepane przednie błotniki
Brak przedniej rejestracji
Usunięte oznaczenia modelu
Przyciemnione szyby
Korekta lakieru + zabezpieczenie powłoką kwarcową

Wnętrze:
Dwukolorowa skórzana tapicerka S4 indyvidual
Multifunkcyjna kierownica z S4
Tunel środkowy z S4
Dekory w kolorze black piano

Opis modyfikacji mechanicznych:
Pneumatyka Czesław Customizer: -kolumnach AP Sportfahrwerke
-poduszki Dunlop 6"
-dwa kompresy Biair 450
-zwężone przewody
-pierścienie dystansujące
-zmienione tylne odboje

Hamulce z TT RS
Przewody hamulcowe z Audi RS5

Opis modyfikacji car-audio:
brak informacji

Plany:
brak informacji

Zdobyte nagrody:
Wyróżnienie TOP3 od portalu POLISH|WORKS na Pogoria Treffen 2014
wiele innych wyróżnień i nagród

Temat z opisem auta na forum POLISH|WORKS: już wkrótce

Profil samochodu na Facebook: brak informacji

Profil samochodu na Driiive: brak informacji

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

2013 - 2017  Polish|Works - Polska Scena Tuningowa  
Foto background site by Łukasz Elszkowski

stat4u