image1 image2 image3
logo

Nissan Silvia PS13 by Michał Małysz

Marka i model: Nissan Silvia PS13

Rocznik: 1991

Silnik/moc obecna:  RB25DET 2,5 turbo ze Skylina

Silnik/moc fabryczna: Sr20de 2.0 wolnossący

Felga/opona: 9,5 i 10,5 – 17” w kolorze Marrakesh brown

Przynależność do klubów: brak informacji

Opis auta:
Michał kupił Silvię około półtora roku temu jako gołą budę z szybami i częścią wnętrza oraz przełożoną kierownicą na EU. Pierwsze mega ważne pytanie było czy samochód, który przyjechał w 2009 roku do Polski uda się zarejestrować ( krótki nr VIN ), po okresie 5 miesięcy udało się dostać z Ministerstwa odstępstwo na VIN i po małych problemach w wydziale komunikacji otrzymał on tablice. W między czasie decyzja padła na motor RB25DET, który miał akurat pod ręka. Z małym problemem dokupienia skrzyni, ale po długich poszukiwaniach udało się całość skompletować. Przez cały okres rejestracji co chwile pojawiały się jakieś ciekawe części i tak pomału jego "Dziewczynka" się stroiła do obecnego wyglądu. Aktualnie auto jeździ na seryjnym kompie z podniesionym doładowaniem do 0,7 bara z seryjnego 0,4. Planów jest jeszcze sporo i jak tylko zdrowie i $$ pozwoli Silvia będzie dopieszczana. Michał w pierwszej kolejności chce dograć wszystko mechanicznie na tip-top, potem Emu wtryski turbo i taki spokojny plan 350-380 koni. Musimy przyznać, że auto mimo zachowania oryginalnego wyglądu robi wrażenie. W takich projektach nie jest najważniejszy wygląd, tu wszystko idzie w kierunku mocy. Gratulujemy ciekawego projektu.

Opis modyfikacji stylistycznych:
- progi abs
- okładka ori s13
- naciągnięte tylne i przednie błotniki na rolce, aby się koła troszkę choć schowały
Generalnie auto ma być zachowane w jak najbardziej oryginalnym wyglądzie.

Wnętrze:
- fotele skylin GTR
- NARDI kierownica
- NISMO gałka
- mieszek Bride
- wskaźniki APEXI

Opis modyfikacji mechanicznych:
SILNIK
Silnik RB25DET 2,5 turbo ze Skylina

UKłAD DOLOTOWY/CHŁODZENIE
- IC + orurowanie nierdzewka – GTRPerformance
- chłodnica Mishimoto
- wiatraki dedykowane Mishimoto
- krótki kolektor dolotowy
- przepustnica fi 90 infinity
- stożek AEM 3”
- bov „HKS SQV”
- chłodnica oliwy 30-rzędowa
- podkładka z termostatem MOCAL

UKŁAD WYDECHOWY
- 3” z 2 wydechami przelotowymi - GTRPerformance

ELEKTRONIKA
- seria - w planach EMU

UKLAD NAPĘDOWY
- skrzynia skyline rb25det
- sprzęgło seria rb25det z nową tarczą
- dyfer LSD z Nissana Serena

ZAWIESZENIE
- gwint D2
- ENERGY SUSPENSION wszystkie poliuretany
- CIRCUIT SPORTS Tension Rods
- CIRCUIT SPORTS Pillow Ball Tension Rods
- Tylne górne wachacze regulowane PlanetJDM
- Tylne dolne do zbieżności regulowane PlanetJDM
- podwozie zakonserwować, wszystkie elementy wypiaskowane i wymalowane na nowo proszkowo
Kąty ustawione na 4,5stopnia na obu osiach aby koła się zmieściły

UKLAD HAMULCOWY
- przód zaciski 4 tłoczkowe BREMBO i tarcza 345mm
- przewody w oplocie
- pompa + Serwo BM57 Skyline gtr
- tył seria - w najbliższych planach 2-tłok ze Skyline

Opis modyfikacji car-audio:
Zbędne przy dźwiękach 6-cylindrówki na turbie i 3" wydechu :)

Plany:
Michał kupił Silvię około półtora roku temu jako gołą budę z szybami i częścią wnętrza oraz przełożoną kierownicą na EU. Pierwsze mega ważne pytanie było czy samochód, który przyjechał w 2009 roku do Polski uda się zarejestrować ( krótki nr VIN ), po okresie 5 miesięcy udało się dostać z Ministerstwa odstępstwo na VIN i po małych problemach w wydziale komunikacji otrzymał on tablice. W między czasie decyzja padła na motor RB25DET, który miał akurat pod ręka. Z małym problemem dokupienia skrzyni, ale po długich poszukiwaniach udało się całość skompletować. Przez cały okres rejestracji co chwile pojawiały się jakieś ciekawe części i tak pomału jego "Dziewczynka" się stroiła do obecnego wyglądu. Aktualnie auto jeździ na seryjnym kompie z podniesionym doładowaniem do 0,7 bara z seryjnego 0,4. Planów jest jeszcze sporo i jak tylko zdrowie i $$ pozwoli Silvia będzie dopieszczana. Michał w pierwszej kolejności chce dograć wszystko mechanicznie na tip-top, potem Emu wtryski turbo i taki spokojny plan 350-380 koni. Musimy przyznać, że auto mimo zachowania oryginalnego wyglądu robi wrażenie. W takich projektach nie jest najważniejszy wygląd, tu wszystko idzie w kierunku mocy. Gratulujemy ciekawego projektu.

Zdobyte nagrody: brak informacji

Temat z opisem auta na forum POLISH|WORKS: już wkrótce

Profil samochodu na Facebook: https://www.facebook.com/RBPOWERPS13

Profil samochodu na Driiive: brak informacji

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

2013 - 2018  Polish|Works - Polska Scena Tuningowa  
Foto background site by Łukasz Elszkowski

stat4u