image1 image2 image3
logo

Subaru Impreza WRX by Mapet - 2017

Marka i model: Subaru Impreza WRX

Silnik/moc fabryczna: 2.0T 225KM 

Felga/opona: Japan RACING JR3 19x8,5 ET35 + RH 18x8,5 z Oponami SemiSlick



SHOW
TuningKingz Shop
Kij w mrowisko. Obrońcy rejskarów
już pewnie płaczą jak można Imprezę
posadzić na powietrzu.
Jest świetna!
Mapet odsunięty od komentowania swojego auta :)

MAPET
Mapet-tuning

JAKE BE
WrapColabo, TuningKingz
Woda na młyn dla hejterow.
Bardziej widział mi się poprzedni setup,
bez takiej ilości całej galanterii.
Jednak jako democar firmy sprawdza się doskonale.

Opis auta:
Subaru Mapeta mieliśmy okazję opisywać już w marcu 2016 (TUTAJ). Wtedy było to białe, mocno zglebione za pomocą zawieszenia Airride auto. Obecnie można śmiało powiedzieć, że auto wróciło stylem do świata sportu. Lecz nie jest to stylizacja na szutrowe trasy WRC, lecz bardziej na wyścigi WTCC/DTM. Patrząc na auto od razu rzuca nam się w oczy tylne skrzydło. Do tego dokładki progowe, spliter przedni, statecznik canardsów czy szeroki tylny dyfuzor. Wszystko to posadzone na ziemi dzięki zawieszeniu pneumatycznemu. Smaczku dodają talerze na felgi typu TurboFans. Auto zostało oklejone w racingowym stylu, co podkreśla całość projektu.

Niestety, auto jest na sprzedaż (TUTAJ).
Chociaż w przypadku Mapeta sprzedaż auta oznacza nowy projekt.

Opis modyfikacji stylistycznych:


Zmiany 2017:
Z Zewnątrz:
- spoiler na klapie Carbon z nowymi bokami i Customowym mocowaniem do klapy MD
- przedni splitter nowy Carbon - Maxtondesign
- boczne dokładki progów nowe Carbon - Maxtondesign
- stateczniki canardsów Carbon - Maxtondesign
- tylny dyfozor nowy Carbon - Maxtondesign
- ledowe śwtatło STOP pdo dyfuzorem
- tylne lampy częściowo przyciemnione

Felgi / opony:
- talerze na felgi typu TurboFans z Carbonu od Maxtondesign


Zmiany 2016:
Wnętrze:
- koło zapasowe zamiast tylnej kanapy ze slickiem
- naklejki na oponach z własnym logo
- siatka na klatce
- kask

Z Zewnątrz:
- auto całe bez dachu po podkładowaniu i usuwaniu rys i wgniotek
- oklejone folią z aero-graf.com.pl w firmie www.4ohmy.pl w racingowym klimacie
- spoiler na klapie Carbon
- przedni splitter Carbon - Maxtondesign
- boczne dokładki progów Carbon - Maxtondesign
- canardsy Carbon - Maxtondesign
- tylny dyfozor Carbon - Maxtondesign
- żółte halogeny


Felgi / opony:
- Japan RACING JR3 19x8,5 ET35 + opony 215/35/19
- 2 zestaw kół: RH 18x8,5 z Oponami SemiSlick 225/40
- talerze na felgi typu TurboFans

Plany:
Auto jest na sprzedaż - OTOMOTO

Profil samochodu na Facebook: https://www.facebook.com/mapettuningcars

Wywiad:
!Tommy: Witaj Łukasz. chciałem porozmawiać trochę o Twoim aucie, które miałem okazję ponownie opisywać. Zacznijmy od tego, dlaczego Subaru? Ty zawsze kojarzyłeś mi się z VAGiem. Miałeś Golfa 2 , Vento, Passata B3, Passata B5 i nagle Subaru.
Mapet: Powód był prosty - zrobić coś czego jeszcze nie było w PL. Coś nowego i kontrowersyjnego, bo nie ukrywam, że mimo pasji i zajawki jaką jest dla mnie tuning i grzebanie przy aucie - miało też ono być wizytówką firmy. Nie mam milionów monet, więc zbudowanie VAGa , który by się wyróżnił spośród setek godnych projektów w PL byłoby bardzo trudne, a z 2 strony lubię przecierać szlaki i szukałem odmiany. Kolega Marek z którym współtworzę airRIDE-System jest fanem subaru i kiedyś pewnej nocki zarzucił mi temat Imprezy pokazując kilka fot na necie i tak łyknąłem przynętę...

Na przestrzeni kilku lat auto zmieniło się z białej, potulnej i zglebionej Imprezy na auto w stylu DTM. Dlaczego ten kierunek? Impreza większości z nas kojarzy się z rajdami WRC więc raczej daleko jej do takiego stylu.
Od początku było wiadomo, że to subaru nie będzie latało po szutrach i błotach. Typowo zlotowe auto na pneumatyce w amerykańskim stylu do przejażdżek dla przyjemności. Pierwszy rok, jak napisałeś, było bardziej stonowane i spokojne, więc postanowiłem coś zrobić nowego, bo wiem że auto się nudzi jak nic się nie dzieje, a ja się nudzę jak nic przy aucie nie grzebię... Dlatego kolejnym krokiem było zrobienie jeszcze bardziej kontrowersyjnego projektu - wpadającego w oko i komentowanego czy tak czy tak - ale ważne że się o nim coś mówi.

Jest to Twój samochód do codziennego użytku czy raczej jako democar pokazujący możliwości Twojej oferty tuningowej?
Raczej democar, ale zbudowany z pasji do modyfikacji i tworzenia czegoś. Ogólnie na co dzień jeżdżę nim rzadko tyko w suche dni, ale prawda jest taka, że mając pracę obok domu, nie jeżdżę też za wiele drugim autem...

Wiem że Subaru jest na sprzedaż. Co planujesz po nim? Jakiś projekt rodzi się w głowie?
Mam plany co do Subaru, aby cofnąć się z nim 2 lata w czasie z małymi zmianami, ale jeśli się sprzeda to chce znowu coś zbudować od zera. Najbardziej w tym podoba mi się właśnie planowanie, szukanie, projektowanie i patrzenie jak coś powstaje. Dokładnie nie wiem co to będzie, ale na pewno będę chciał by było to znowu coś niepospolitego...

Dzięki za krótką rozmowę. Mam nadzieję, że niedługo zaś będziemy mieli okazje opisać Twoje kolejne auta.
Dziękuję za zainteresowanie projektem i mam nadzieję, ze coś uda mi się jeszcze zbudować.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

2013 - 2017  Polish|Works - Polska Scena Tuningowa  
Foto background site by Łukasz Elszkowski

stat4u