image1 image2 image3
logo

Audi TT by Bartosz Kluza

Marka i model: Audi TT 8N

Rocznik: 2000

Silnik/moc obecna:  1.8T APX 300+

Silnik/moc fabryczna: 1.8T APX 225

Felga/opona: ROTIFORM BLQ 215/35/19



SHOW
TuningKingz Shop
Co by nie pisać to nadal będzie TT.
Zapędy Bartosza w stosunku do kobiecych
aut są do dziś niewyjaśnione, ale Audi
wygląda dobrze. Bedzie jeszcze lepiej
jak zostanie finalnie dopracowane.
Audi zrobione wg starej szkoły bez
dużej ilości dodatków może
jak widać - wyglądać dobrze!
Sam osobiście bym do TT nie założył
tylko drewnianej kiery ale kto co lubi...
o dziwo bardziej mi siadły
w tym aucie JRy niz te Roti:)
Brak mi tez trochę kratek we wlotach zderzaka...


MAPET
Mapet-tuning

JAKE BE
WrapColabo, TuningKingz
Odmawiam komentarza - za dobrze znam Bartka :D

Opis auta:
Dzisiaj mamy przyjemność przedstawić Wam Audi TT. Charakterystyczna linia auta znana jest chyba każdemu, kto chociaż trochę interesuje się motoryzacją. Niebieskie Audi należy do Bartosza, który stanowczo twierdzi, że ma jeszcze sporo planów co do auta. Trzymamy za słowo !!!
Modyfikacje w aucie zostało przeprowadzone w ciągu 2 miesięcy w Zamiar Garage w Krakowie. Zaczniemy może od wyglądu. TT-tka dostała przedni zderzak z Rieger'a, które w prospektach firmy wygląda średnio. Lecz odpowiedni kolor auta (Rieger z reguły pokazuje swoje produkty na srebrnych autach), a także progi Votrx. Dobra koło i gleba sprawiają, że zderzak wygląda bardzo dobrze! Skoro już o felgach wspomnieliśmy, to Audi porusza się na 19 calowych felgach ROTIFORM BLQ (w prezentacji są też zdjęcia z prezentacji felg Japan Racing). Dobre koło musi być idealnie zgrane z całą budą auta, w tym pomaga zawieszenie pneumatyczne Airride by Zamiar Garage.
We wnętrzu też nastąpiły lekkie zmiany. Pierwszą rzucającą się w oko zmianą jest kierownica - drewniany ster od Nardi Torino. Dodatkowe zegary w nawiewach, w obudowach wydrukowanych na drukarce 3D pokazują, że technologia druku trójwymiarowego zagości chyba na dobre w świecie tuningu.
TT-tka straciła tylną kanapę, w której miejscu znalazła się zabudowa Airride. Starta tylnej kanapy w tym aucie to nic wielkiego - siedzieliście kiedyś w tyle w TT-tce?
Pod maską auta też nastąpiło kilka zmian. Turbo GT28, wtryski 440, blowoff, duży intercooler który widać z zewnątrz, a do tego Downpipe i wydech z przelotowymi tłumikami sprawiają, że z seryjnych 225KM auto może pochwalić się mocą ponad 300KM.
Jak to mówi Bartek, zadaniem jego auta jest pokazać, że Audi TT z którego większość osób się naśmiewa (pomimo tego że ta wersja jest bliźniakiem mechanicznym audi s3) może być jednak fajnym, "męskim" samochodem .

Opis modyfikacji stylistycznych:
- Zderzak przedni Rieger (oryginał)
- Progi Votex (kopia)
- Felgi ROTIFORM BLQ 215/35/19

Wnętrze:
- Kierownica Nardi Torino drewniana
- zegary w nawiewach - druk 3D
- wyrzucona tylna kanapa, w jej miesc zabudowa Airride

Opis modyfikacji mechanicznych:
- Zawieszenie Airride by Zamiar Garage, każde koło sterowane osobno
- Kompletny dolot ze stali ze stożkiem Simota w carbonowym boxie
- Turbo GT28
- Wtryski 440
- Duży Intercooler
- Downpipe 3"
- Wydech 3" do przepustnicy, dalej 2x1,75" z przelotowymi tłumikami
- Blow-off/DV
- Pompa Walbro 250L

Plany:
- Zmiana koloru samochodu
- Fotele
- Klatka
- Dokończyć zabudowę air
- Dokończyć strojenie

Profil samochodu na Facebook: https://www.facebook.com/barberTTproject1/

Wywiad::
!Tommy: Cześć Bartku. Powiedz dlaczego Audi TT?
Bartosz Kluza: Przypadek :) żeby było śmieszniej zawsze byłem antyVAG, ale trafiła się opcja zamiany za poprzednie auto i postanowiłem ją wykorzystać, miało iść od razu na sprzedaż ale pojeździłem i mi się spodobało, a gdy mi sie spodobało to stwierdziłem że spróbuję zrobic bardziej "męskie" TT.

Jak odnajdujesz się w tym aucie? Twój poprzedni projekt był znacznie większy.
Przy moim wzroście to żaden problem ;) ale trzeba przyznać że duże to auto nie jest, nawet przy moim ustawieniu fotela za kierowcą może uśiąść co najwyzej 7mio letnie dziecko, tzn teraz nawet takie nie usiadze bo kanape wywaliłem.

Audi TT to taki mały zapierdalacz. Okresliłeś że mato masz moc 300+, czy znasz dokładny wynik?
Plan był przekroczyć 300 i myślę że się udało, wykresu nie ma bo nie było kiedy, długo próbowaliśmy wystroić auto na zewnetrznym kompie od ecumastera, ale za żadne skarby nie chciało to działać, w końcu samochód pojechał do DIGITUN, czyli jednego z najlepszych specjalistów w okolicy i przy doładowaniu 1.35 bara (seryjne 0.8-0.9) na tych "gratach" które są zamontowane z palcem w nosie 300 powinno pęknąć, zresztą moja "dupohamownia" jest dobrej myśli ;)

Planujesz jeszcze podnosić moc czy już wystarczy?
Zobaczymy, żeby podnieść moc musiałbym już bawić sie w zakuwanie silnika, czytaj - duże koszty, sporo zabawy, na razie chciałbym skupić się na paru pierdółkach które myśle że trzeba poprawić żeby auto trochę wcześniej wstawało - gt28 to jednak duże turbo jak na 1.8, co będzie dalej zobaczymy...

W swoim aucie zastosowałeś elementy z drukarki 3D. Jak sądzisz, czy ta technologia zagości na stałe w tuningu?
Było to o tyle proste że sam się zajmuję drukiem 3d, myślę że zagości, już coraz cześciej jest wykorzystywany, chociażby do produkcji prototypów potrzebnych do zrobienia matrycy dla wtryskarki, dodatkowo mamy możliwość w "domowych" warunkach stworzyć praktycznie dowolny element, u mnie to na razie tylko mocowania zegarów od air'a (u Kuby w BRZ również są podobne) ale pomysłów jest troche tylko jak zwykle z czasem gorzej.

Wspominałeś przy przygotownaniu prezentacji, że auto nie jest skończone. Czy sezon 2k18 pokaże nam całkiem nową TT-tkę?
Całkiem nową nie wiem, chciałbym wreszcie okleić auto co było od początku planowane (z chłopakami z WrapCollabo juz rok temu wybraliśmy folie) myśle również o nowych felgach (model juz wybrany, zobaczymy czy zagosci) i o zmianach w środku, także na bank coś sie nowego pojawi.

19 cali i nisko zawieszone auto (mimo Airrida) to nie lada wyzwanie do jazdy. Czy to jest Twoje auto na codzień?
Tak i nie, czesto nim jeżdżę po bułki do sklepu, ale np w okresie zimowym stoi w garażu, na codzień częściej jednak jeżdże jeep'em grand cherokee z oponami 265/65/17 czyli troche "wygodniejsze" niz 215/35/19 ;)

Dzięki za krótką rozmowę. Niedługo pewnie spotkamy się ponownie przy opisie Twojego poprzedniego projektu - BMW. Pozdro
To ja dziękuję, przy BMW będzie znacznie wiecej opowiadania ;)




















 

Sesja dla Japan Racing











 

 

Free Joomla Lightbox Gallery

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

2013 - 2017  Polish|Works - Polska Scena Tuningowa  
Foto background site by Łukasz Elszkowski

stat4u