Home
Audi A4 B6 by Obrazek

Marka i model: Audi A4 B6 Avant
Silnik/moc obecna: 1.9 TDI – 270PS, 520Nm
Silnik/moc fabryczna: 1.9 TDI – 130PS
Felga/opona: VEEMANN V-FS27R 19"
![]() SHOW TuningKingz Shop |
Tych samochodów jest tak dużo jak Golfów. Z reguły wszystkie są zrobione na jedno kopyto, ale ten egzemplarz naprawdę wyróżnia się z tłumu nawet tych modyfikowanych B6-ek. Dużo fajnych detali! Jeździłbym! |
Schludne czyste Audi... Lubię tą markę i ten egzemplarz przypadł mi do gustu. Nie mam uwag, a moc wykrzesana z 1.9Tdi powala! |
![]() MAPET Mapet-tuning |
![]() JAKE BE WrapColabo, TuningKingz |
Bardzo poprawne, szybkie kombi. W tym temacie ciężko czymś zaskoczyć, więc trzeba powalczyć detalami. Tutaj wszystko jest na odpowiednim poziomie. |
Opis auta:
Prezentowane dzisiaj Audi A4 B6 należące do Arkadiusza może nie wyróżnia się dokładanymi spoilerami itp. Ale mimo to przyciąga wzrok. Rodzinny Avant dostał 19 calowe felgi VEEMANN V-FS27R 19", które w dodatku z zawieszeniem pneumatycznym Airride idealnie pasują do linii auta. Aby jednak felgi weszły w nadkola nadwozie zostało poszerzone delikatnie ze względu na dopasowanie karoserii do rolki, a nie pójście na łatwiznę i dopasowanie rolki do karoserii. To tak żeby było ciekawiej. Auto otrzymało też nowy kolor, również szary jak w serii ale o innym odcieniu. Czy to wszystko w tym Avancie co może nas zainteresować? Nie! Jest jeszcze jeden szczegół, którego nie zobaczymy z zewnątrz. Chodzi o silnik. Audi napędza legendarny ropniak z grupy VAG o pojemności 1.9 i seryjnej mocy 130 KM,a le dzięki kompletnie odbudowanemu silnikowi i kilku zmianom pod maską ten rodzinny samochód legitymuje się mocą 270 KM! Arkowi gratulujemy ciekawego auta i życzymy bezawaryjności.
Opis modyfikacji stylistycznych:
- Nadwozie zostało poszerzone delikatnie ze względu na dopasowanie karoserii do felg
- Alufelgi VEEMANN V-FS27R 19"
- Klapa us
- Buda w całości pomalowana na inny odcień niż seryjny
Wnętrze:
- Kierownica z Audi a4 b8 lift
- Fotele Recaro kremowe
- Ciemna podsufitka
Opis modyfikacji mechanicznych:
Silnik został kompletnie na nowo odbudowany przez firme „Frogracing” na oryginalnych częściach żeby jeździć bezawaryjnie.
Specyfikacja silnika:
- Pompo-wtryski firad 50
- GTB 2260 vk
- sprzęgło obite kewlarem
- Centralny intercooler wraz z orurowaniem ze stali nierdzewnej
- Kompletny układ wydechowy ze stali nierdzewnej DP 3” reszta 2,5”
- Zewnętrzna chłodniczka oleju
Zawieszenie AirRide:
- Butla 20L
- Sterowanie z pilota oraz z radia
Hamulce:
-Zaciski ZR18 z tarczą 345mm
-Tylne hamulce z 3.0 TDI 288mm
Profil samochodu na Facebook: https://www.facebook.com/0brazek/
Wywiad:
!Tommy: Witaj Arku. Dzisiaj pod pióro poszło Twoje auto. Szary Avant o mocnym serduchu. Zacznijmy może od tego, dlaczego to auto stało się Twoją bazą do przeróbek.
Arek: Nie planowałem tego i nie przykuwałem uwagi na to (wymieniałem elementy sporadycznie), a z czasem zaobserwowałem ze może wyjść coś fajnego ze starego auta.
Auto przyciąga wzrok głównie za sprawą felg i zawieszenie pnematycznego. Sam u siebie mam 19 cali i wiem jak się tym jeździ. Czy poruszasz się Avantem codziennie?
Tak, poruszam się nim na codzień i jazda sprawia mi przyjemność, mimo dużego koła. Idzie się przyzwyczaić.
Twoje auto, jak wspominałem przyciąga wzrok, ale nie ma w niej zbyt wielu dodatków. Zrobiona jest w delikatnym stylu. Za to pod maską ten popularny VAGowski ropniak generuje aż 270KM. Czy takie było założenie od poczatku projektu, aby zrobić "szaraka" z mocnym serduchem?
Auto zostało zrobione schludnie, żeby zarysy budy wyglądały na seryjne. Ciężko się dopatrzyć, że auto zostało w delikatny sposób poszerzone z zachowaniem właśnie linii seryjnego auta. Z kolei jeśli chodzi o moc to było to planowane od początku kupna samochodu.
Dzięki za krótką rozmowę i życzę powodzenia w dalszych modach.
Również dziękuję za rozmowę i docenienie mojej pracy przy aucie.