image1 image2 image3
logo

Opel Astra G Bertone by Cinek

Marka i model: Opel Astra G Bertone

Rocznik: 2000

Silnik/moc obecna: 348PS / 502nm

Felga/opona: Rotiform KPS 18 - 8,5J i 9,5J



SHOW
TuningKingz Shop
Niesamowita metamorfoza.
Samochod dopracowany w każdym calu.
Sam chętnie bym nim jeździł
Schludnie zrobiony opel w dobrej
budzie. Nie mogę za wiele słodzić
ale miło było przyczynić się do budowy
tego projektu (zawieszenie / felgi ) :)
... szkoda że się rozsprzedał :(

MAPET
Mapet-tuning

JAKE BE
WrapColabo, TuningKingz
Ople od zawsze słyną z fajnej motorowni
i niefajnej blachy. Tutaj właściciel
zadbał o wszystko i powstał efektowny,
ale na szczęście nie efekciarski projekt.

Opis auta:
Prezentowana Dzisiaj Bertonka to już trzeci Opel Astra w tej budzie na naszej stronie (poprzednie znajdziecie TUTAJ i TUTAJ). Lecz Astra Cinka, oprócz modyfikacji stylistycznych została również zmodyfikowna mechanicznie przez co legitymuje się mocą 348 koni mechanicznych. Ale po kolei...
Patrząc na to auto pierwsze co nam rzuca się w oczy to wielki otwór niczym paszcza, który kryje za sobą intercooler. Chwała za to, że został on pomalowany na czarno aby go zamaskować, dzięki czemu czarne elementy przodu super współgrają z kolorem auta (czerwień z palety Mazdy). Smaczku dodaje też tylny dyfuzor zderzaka w carbonie, fanie VW zauważą pewnie że jest to dokładka Riegera do Golfa 6 GTI. Również czarne felgi Rotiform nawiązują do czarnych elementów przodu i tyłu (a przyznam, że nie jestem fanem czarnych alusów). Dobre koło i buda musi być dobre spasowanie - tu za to odpowiada pneumatyczne zawieszenie Airride od airRIDE-System.pl.
We wnętrzu też nie obeszło się bez zmian. Wnętrze obite czarną w alcantare, fotele kubełkowe Recaro z Astry G OPC z czerwonymi szelkowymi pasami Sparco oraz rollbar pomalowany w kolor auta robią robotę!!! Smaku wnętrzu dodają detale takiej jak spłaszona kierownica z czerwonym celownikiem, czerwone wskazówki zegarów od Golfa IV.
Pod maską jak wspominaliśmy też nastąpiły zmiany dzięki czemu Astra potrafi pokazać swoje wilcze oblicze. Dokładny opisy modyfikacji znajdziecie niżej. Cinkowi gratulujemy auta, lecz trochę żałujemy bo właśnie na FB auta pojawiła się informacja o zakończeniu projektu.

Opis modyfikacji stylistycznych:
- felgi Rotiform KPS 18” 2x8,5 i 2x9,5 + opony Hankook 205/35/18 i 215/35/18
- grill seryjny Bertone
- wnęka zderzaka OPC2 wycięta na dużą + plastikowa siatka OEM w plastry miodu
- dyfuzor tylnego zderzaka w carbonie - (od Golf 6 GTI firmy Rieger)
- spoiler tylnej klapy w carbonie
- listwa tylnej klapy w carbonie
- wyloty maski w carbonie (Ford Focus rs)
- usunięcie bocznych list
- auto w całości pomalowane na czerwony z palety Mazdy (Mazda v41)

Wnętrze:
- rollbar pomalowany w kolor nadwozia
- zegary od OPC
- czarne słupki
- zaślepione otwory seryjnych pasów
- słupek od str kierowcy z dwoma wskaźnikami firmy Shadow 60mm (temperatura, doładowanie turbo)
- przy słupku trzeci wskaźnik firmy Shadow 60mm (ciśnienie oleju)
- czarna podsufitka
- daszki w czarnym flocku
- rączka pasażera w czarnym flocku
- schowek na okulary od str kierowcy w czarnym flocku
- kierownica turbo z czerwonym celownikiem i spłaszczonym dołem + czerwona nić
- ringi chrom w tarczach zegarów
- wskazówki czerwone od Golfa IV
- fotele kubełkowe Recaro z Astry G OPC (limitowana seria)
- czerwone pasy szelkowe Sparco (homologacja drogowa)
- oświetlenie całego wnętrza biało-czerwone (led)
- deska rozdzielcza obita w czarna alcantare
- tunel obity w czarną alcantare
- fotele i boczki obite w czarną alcantare
- cała zabudowa obita w czarną alcantare
- wycięta ściana tylnej kanapy (oparcia)

Opis modyfikacji mechanicznych:
SILNIK:
- swap z z22se (2,2 benzyna) na V6 X25XE (2,5)
- wałki z omegi 3,0 (seria G)
- kolektor ssący Z30SE (z Omegi)
- gss342 pompa paliwa walbro 250l/h (fmic)
- turbo T04e (K64)
- intelcooler pomalowany w czarny połysk dla zamaskowania w zderzaku (fmic)
- kolanka silikonowe czerwone (fmic)
- wydajniejsze wtryski z VW-T
- blow off GREDDY (fmic)
- Short schifter
- filtr grzybek (fmic)
- odprężony silnik uszczelką
- sprzęgło custom obite kewlarem (240mm)
- poduszki poliuretanowe silnika
- oil catch tank

UKLAD WYDECHOWY:
- 2,75"
- DP
- 4x końcówki carbonowe Akrapovic
- tłumik środkowy z nierdzewki

ELEKTRONIKA:
- EASYECU 3

UKLAD NAPĘDOWY:
- zwrotnice Vectra B
- pół osie - mix Opla

ZAWIESZENIE:
- gwint BC Racing
- airride z regulacją na każde koło od airRIDE-System.pl
- kpl poliuretan czerwony (całe zawieszenie)

UKŁAD HAMULCOWY:
- przód 6tł Porsche Cayenne, tarcze pływające 350mm, pomalowane na żółto + napis biały Porsche
- hamulce tył, 4tl i tarcza 330mm
- czerwone przewody hamulcowe w oplocie firmy HEL (przód/tył)
- nowe sztywne przewody hamulcowe

Opis modyfikacji car-audio:
- radio Sony
- jakaś tuba :)
- kondensator Crunch
- wzmacniacz Magnat

- wygłuszenie przednich drzwi - zestaw głośników przód u-DIMENSION EL

Plany:
Auto zostało sprzedane

Profil samochodu na Facebook: https://www.facebook.com/Octavia-4X4-AIR-RIDE

 

 


























Free Joomla Lightbox Gallery
2013 - 2018  Polish|Works - Polska Scena Tuningowa  
Foto background site by Łukasz Elszkowski

stat4u