image1 image2 image3
logo

BMW E30 Touring by Szymon

Marka i model: BMW E30 Touring

Rocznik: 1990

Silnik/moc obecna: M52B28 2.8l 193 HP

Silnik/moc seryjna: M40B18 1.8l 113 HP

Felga/opona: Felga strukturalna z Dacii Stepway 16"



SHOW
TuningKingz Shop

Jako miłośnik youngtimerów zboczony
na punkcie czerwonego lakieru nie mogę
powiedzieć nic innego jak PETARDA! Kochałbym!

Czysto, ładnie schludnie - podoba mnie się!!!
Choć nigdy nie ogarniałem sensu rollbara w kombiakach ?

MAPET
Mapet-tuning

JAKE BE
WrapColabo, TuningKingz
Świetna sztuka ! Mam sentyment do E30,
bo była jednym z moich pierwszych samochodów.
Czerwony Turas robi robotę na światłach,
tak na czerwonym, kiedy można na spokojnie
obczaić co to za bestia, jak i na zielonym,
kiedy można powąchać spaliny
gdy zmyka paląc laka. Tylko ta felga...
czasem nie warto na siłę starać się wyróżnić ?

Opis auta:
Dzisiaj pod moje pióro (a raczej klawiaturę) wpadło BMW E30 od Szymona. Auto wręcz kultowe. Sam będąc kilkuletnim chłopcem jarałem się nim nieziemsko. Auto często pojawiało się w filmach akcji, co podkręcało jeszcze zajawkę nim. Osobiście posiadałem model BMW E30 z Bburago, czarna beemka w nadwoziu coupe (chyba muszę zejść do piwnicy i poszukać go!). No ale wracając do auta Szymka. Krwistoczerwona bawara w nadwoziu kombi prezentuje się wręcz idealnie. Czarne elementy takie jak listwy, lusterka i klamki współgrają z kolorem nadwozia - chwała za brak chromów! Auto siedzi nisko, za sprawą zawieszenia gwintowanego i "betonowych" sprężyn. Całość podkreślają felgi UWAGA OD... Dacii Stepway. We wnętrzu mamy lekko podrasowaną klasykę. Kubły z wersji M3, do tego pasy szelkowe i kierownica Momo. Do tego wisienka na torcie - czerwony rollbar!!! Zapomniałbym o jeszcze jednym elemencie z epoki RETRO, który ostatnio stał się bardzo popularny (lecz często montowany w autach, w których kompletnie nie pasuje). Chodzi o roletę tylnej szyby!!! Można powiedzieć, że to już wszystko, ale wtedy trzeba zajrzeć pod maskę - gdzie Szymek postanowił zrobić porządek z kablami, przewodami i innymi pierdołami - wyszło genialnie. Szymkowi gratulujemy auta i mam nadzieję, że zobaczymy się na jakimś evencie.

Opis modyfikacji stylistycznych:
- nowy lakier na całym aucie
- dołożone progi
- przednia i tylna dokładka AC Schnitzer zamiennie również Zender
- lampy przód Black Hella
- lampy tył przerobiony na MHW
- przednia listwa zrobiona na gładko

Opis modyfikacji wnętrza:
- kubły wzór z E30 M3
- pasy szelkowe Schroth
- rollbar
- rozpórka tylnych kielichów
- czarny dywan i sufit
- kierownica Momo
- roleta tylnej szyby

Opis modyfikacji mechanicznych:
- clean pod maską
- szpera 25%
- filtr Simota z airboxem
- kolektory owinięte bandażami termicznymi
- short shifter
- akumulator przeniesiony do bagażnika
- rozpórka

Zawieszenie
- gwint custom robiony przeze mnie od podstaw + sprężyny "beton" - wszystkie gumy wymienione na poliuretany
- przód cambery Swagier Customs
- tył kąty 6 stopni, przód 5 stopni
- wszystkie elementy zawieszenia wypiaskowane i pomalowane

Plany:
Planów sporo ale wszystko w swoim czasie :)

Profil samochodu na Facebook: https://web.facebook.com/E30szymek/

Wywiad:
!Tommy: Siema Szymon. Dzisiaj opisujemy Twoje auto, więc trzeba zadać Ci kilka pytań :) Od tej pory zestaw pytań będzie stały dla wszystkich, których opisujemy auta. A więc do dzieła.

Skąd pomysł na taką bazę?
Szymek: Kilka lat temu szukałem taniego auta do jazdy na codzień, wybór padł na E30 Touring, ponieważ cabrio było za drogie, sedan 2d (coupe) na tamtą już chwilę był najpopularniejszy wsród E30, a sedan 4d nie przypadł mi do gustu. Tak więc stałem się szczęśliwym posiadaczem czerwonego BMW E30 Touring.

Czy jest to Twoje auto do jazdy na codzień?
Od trzech lat nie jedżdzę nim na codzień, ponieważ szereg modyfikacji nie pozwala na bezproblemowe poruszanie się po polskich drogach.

Dalsze plany - zdradź chociaz jeden szczegół co planujesz.
Nowe koła!

Każde auto ma swoje wady, jaka jest największa wada tego auta?
Części do E30 stają się coraz droższe i coraz bardziej trudno dostępne.

Jakas rada dla innych użytkowników tego modelu.
Uzbroić się w dużo cierpliwości.

Teraz trochę pytań bardziej ogólnych, ponieważ szykujemy się do małej serii rozmów z diagnostami, policjantami itp. Badania techniczne: Który przeróbka auta (większa lub mniejsza) jest dla Ciebie najbadziej bez sensu i powinna byc ona dopuszczona?
Wystające koła są dla mnie są najwiekszą głupotą. Kiedyś podczas kontroli usłyszałem, że moje koła, które wystają 2 cm mogą połamać nogi pieszym.

To chyba wszystko. Dzięki za krótką rozmowę. Pozdrawiam


















 

Free Joomla Lightbox Gallery
2013 - 2018  Polish|Works - Polska Scena Tuningowa  
Foto background site by Łukasz Elszkowski

stat4u